Новина |
|
|
|
|
«Графічна музика: коли партитура стає мистецтвом»
30 травня, п'ятниця
Поширити у Facebook
Так називається лекція музикознавиці Світлани Олійник, як відбудеться 3 червня у Рівненській обласній філармонії
В межах ІІІ-го фестивалю «Рівненські класичні резиденції» презентована виставка «Графічні партитури».
Чи намагалися ви коли-небудь не лише почути, а й побачити музику? Чи спадало вам на думку, що замість звичного розміщення нот на п’яти лінійках, перед вами може з’явитися лабіринт ліній, символів, кольорових плям, геометричних фігур, силуетів рослин і тварин, химерних ірреальних образів, математичних розрахунків чи навіть коміксів?! Звучить дивовижно, правда ж? Ба більше, чи прагнули ви колись знайти риси певної музичної форми в конструкції парку, архітектонічному рішенні будівлі чи особливостях інтер’єру?..
Найцікавіші подробиці створення графічних партитур маєте змогу почути з вуст Світлани Олійник - музикознавиці, лекторки, викладачки кафедри мистецьких дисциплін та методик їх навчання КОГПА ім. Тараса Шевченка, випускниці Харківського національного університету мистецтв ім. І. П. Котляревського.
Світлана багаторазова переможниця Всеукраїнського конкурсу «Арт-журналістика»:
ІІ премія за проблемну статтю «Таємниці “Гуцулки Ксені”. Питання авторства “народної” пісні» (2022);
І премія за творче есе «Паркова симфонія» Кшиштофа Пендерецького (2023);
І премія за творче есе «К. Пендерецький & К. Моне: сніданок на пленері» (2024).
Лауреатка І премії Конкурсу імені Єжи Ґєдройця за магістерську роботу «Втілення філософсько-естетичної концепції К. Пендерецького періоду fin de siecle у творчості композитора кінця ХХ – початку ХХІ століть» (2024).


Концертна організація: Рівненська обласна філармонія
Конкурс (фестиваль): Музичний фестиваль «Рівненські класичні резиденції»
|